Heej!

Heej Allihopa!
 
Sorry för att det inte kommit ut nått på ett tag, men min hjärna har stått lite still och jag har riktigt inte fått till något..
Jag har tankarna på att avsluta denna fanficen och kanske sluta skriva? Jag vet inte riktigt, känns som om ingen läser längre och mitt intresse svalnar smått då..
Iallafall, vad tycker ni? Ska jag fortsätta, dock följer jag inte schemat då eftersom att skolan börjat, eller ska jag sluta?
Och svara snälla inte - du gör som du vill - utan svara eran åsikt om fanficen hittills osv.
 
Tack! :)
 

Kommentarer
Postat av: :D

Snälla kan du inte fortsätta för den är verkligen jättebra, och jag längtar hela tiden efter nya kapitel.

2012-08-22 @ 08:15:08
Postat av: linnea

neeej,du måste fortsätta!! ja kan erkänna att ja inte har kommenterat varje kapitel,men ja läser varje,du e gryyym på det du göör!:D

2012-08-22 @ 14:38:00
Postat av: Louise

sluta inte :(

2012-08-22 @ 15:51:54
Postat av: Johanna

nej! sluta inte skriva!!!

2012-08-22 @ 16:30:21
URL: http://samemistakesagain.blogg.se/
Postat av: Mathilda

NOOOOO!!! Sluta inte , det är jue så sjuuukt bra , har läst alla dina fandics och tycker alla e sååå braaa och älskar dom du skriver så suuper bra !! :D så snälla sluta inte ;(

2012-08-22 @ 19:52:57
URL: http://tvillingaaarnaa.devote.se
Postat av: tebbi

sluta inte :( fortsätt du skriver jätte bra och jag tycker om att läsa det du skirver!

2012-08-22 @ 20:24:22
URL: http://tebbi.blogg.se
Postat av: Frida

NejnejnejnejnejnejnejnejneejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejennejnenNejnejnejnejnejnejnejnejneejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejennejnenNejnejnejnejnejnejnejnejneejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejennejnenNejnejnejnejnejnejnejnejneejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejennejnenNejnejnejnejnejnejnejnejneejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejennejnenNejnejnejnejnejnejnejnejneejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejennejnenNejnejnejnejnejnejnejnejneejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejennejnenNejnejnejnejnejnejnejnejneejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejennejnenNejnejnejnejnejnejnejnejneejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejennejnenNejnejnejnejnejnejnejnejneejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejennejnen du ska inte sluta skriva!!
Och om du tvunget måste avsluta denna så måste du berätta allt du tänkt skriva i denna t mig i skolan;) <3

2012-08-22 @ 21:05:19
Postat av: Yeshim

NNNNNNNNNNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJ!!!
du får verkligen inte sluta !! Dina ff är ju så sjukt bra ! Och efter varje kapitel i slut så kan man verkligen inte vänta till nästa ! Man sitter varje dag och klickar in på din ff och kolla så att man inte missat ngt !! Så sluta inte ! Det tillåter inte jag !!

2012-08-23 @ 20:47:38
URL: http://tvillingaaarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0