Words I Never Said..

Ja! Här ovan ser ni det nya namnet på fanficen jag kommer börja skriva på! :) Vad tycks?
Prologen kommer förhoppningsvis komma ut på Söndag, men vi får se! :)
Kommer göra en hel del förändringar på denna fanficen, som jag tror att ni kommer gilla ;)
 

Och röstningen för nästa fanfic's "Huvudkille" ser ut såhär:
 
Harry: lllll
Liam: ll
Louis: lll
Zayn: ll
Niall: l
 
Om du inte röstat, så rösta gärna nu! Allt för eran skull ;)

 
Och förmodligen så kommer den nya headern komma upp snart, och om jag inte kommer på annat kommer den se ut såhär! :)
 
 
Så nu fick ni lite info om allt! Hoppas ni kommer läsa den nya fanficen! // Alicia
 
Puss på er! :3

Kommentarer
Postat av: jessica

Harry !! :)))

2012-07-27 @ 20:18:41
Postat av: Lou. :)

Louis. :D
GO LOUIS. :D
Det är ju jättesvårt att hitta en med Lou. :(

2012-07-27 @ 22:00:23
Postat av: Emilia

Fixar du header och design åt andra? ^^
Röstar nog på Harry jag med ;)

Svar: Jag är ingen höjdare på sånt, jag fuxar bara egen header sedan så hjälper en annan mig att sätta in den och fixa sånt ^^)Tack, tack :)
Alicia

2012-07-27 @ 23:44:59
URL: http://gottabeeyou.devote.se
Postat av: Alezandra

Ääälskar den nya headern :D LOUIS HAVE TO BE THE BOY!!! Haha :P Lou, my little Lou ;)

2012-07-29 @ 00:36:01
Postat av: Cilla

Louis eller Niall. Eller jag tycker Louis för han är inte huvudpersonen i så många eller vad jag ska kalla det. Hoppas jag inte svara för sent.

2012-07-30 @ 19:23:09
Postat av: Miig

Läs gärna min novell http://oonediirectionnovell.devote.se/
Kram :)
SKulle vara jätte snällt om du ville göra länkbyte

2012-07-30 @ 19:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0