Life As I Know - Del 26

Förra delen:
Louis stannade bilen på parkeringen och vi alla hoppade ut, det var inte så mycket folk här.. Inte några fans heller för det visste ju inget om att vi skulle åka, de trodde säkert att killarna satt hemma i London eller i sina hemstäder..
Men de visste ju inte att vi skulle åka bort i en vecka! Ingen förutom vi och killarnas familj visste det..
"So now we're here! Let's go inside!" Sa Niall och vi tog tag i våra väskor och gick in på flygplatsen..



En hand lades på min axel och skakade lite på den..
"Alice.. We're in Sweden soon!" Viskade Niall i mitt öra..

Jag öppnade upp mina ögon och kollade på Niall, jag mötte hans leende och log tillbaka mot honom.. Niall väckte sedan upp de andra killarna och vi spände fast oss..
______________

Två taxi bilar stod utanför Arlanda och väntade på oss, vi delade på oss och satte oss i taxi bilarna som körde iväg mot hotellet där vi skulle stanna över första natten.
Imorgon skulle vi åka ner till Göteborg, min hemstad.. Jag längtade efter att få visa dem allt..
När vi kom fram till hotellet gick Harry fram till receptionen och checkade in oss, vi fick en egen vånning... Alla hade ett eget hotellrum förutom jag och Niall som valde att dela.
______________

1 vecka senare:
Vi hade haft en underbar tid tillsammans i Sverige, jag hade visat dem det mesta av Göteborg.. Men nu var vi hemma igen i London, killarna ska börja jobba imorgon..
Jag satt i Niall's lägenhet och väntade på att han skulle komma hem från affären. Efterom att killarna skulle börja jobba igen hade de "flyttat" tillbaka till sina egna lägenheter och deras genemsamma stod nu ensam igen..
Jag tog upp min laptop ur min väska och startade den, sedan loggade jag in på twitter och kollade runt där en stund innan jag klickade mig vidare in på Facebook. Jag kollade på klockan efter en stund och såg att Niall vart borta i 2 timmar nu..
Jag suckade lite och tog upp min mobil ur fickan.. Jag letade upp Niall's nummer i mina kontakter och klickade på "Ring".
Tonerna gick fram och efter en stund svarade han.
"Yes!?" sa han och lade sedan till "Niall here!"
"Hi Babe..! Where are you?" Sa jag och förväntade mig att han skulle känna igen min röst..
"Hi Babe! Well I'm on my way home.. I had to stop for some photos!" sa han och en dörr öppnades i bakgrunden..
"Okay.. See you soon! Love You!" Sa jag och gjorde ett pussljud i slutet!
"Love You!" Sa han och vi lade på..
Någon minut senare kom Niall in i hallen och jag sprang fram till han, jag tog tag i kassarna och gick in med dem i köket.. Niall kom in efter mig i köket och kysste mig på kinden.
"What do you want to eat?" Sa jag och han hummade lite..
"Maybe.. Tacos?" Sa han och hjälpte mig att ställa in saker i kylskåpet..
"Yeah okay..Can you start.." började jag och Niall avbröt mig..
"I can do the Taco! You can stay in the livingroom and just relax!"
"Oh.. okay" Sa jag och han gav mig en puss på munnen innan jag gick ut till varddagsrummet igen.

Jag satte på TV:n och bläddrade igenom kanalerna, jag stannade på MTV där en låt jag aldrig hört förut precis avslutades... Direkt efter den låten börjades en välkänd melodi spelas och jag började sjunga med i låten..
Niall kom ut från köket och sjöng högt med i låten när refrängen kom..
"IT'S GOTTA BE YOUUUUUU! ONLY YOUUUU!" Sjöng vi högt tillsammans i falsk ton, sedan brast vi ut i skratt båda två.
_______________

Maten som Niall hade fixat var otroligt god, även om det var Tacos... Efter maten så kollade vi på en film och gick sedan och lade oss för att sova..
Jag lade mitt huvud på Niall's axel och han lade sina armar runt om mig.. Jag kunde inte vara lyckligare, fast jag hade ändå en liten missnöjd känsla inom mig..
Niall skulle snart åka bort och vi skulle inte träffas på evigheter, jag skulle också börja skolan..
Men tillslut lyckades jag skaka bort tankarna och somna..

Förlåt för ett sent och urkasst kapitel! Spolade fram lite eftersom att jag hade fastnat lite! ;) Nu kommer jag komma igång mer och det kommer komma bättre kapitel nästa gång! Lovar ;) Men vad tycktes om detta? Kommentera?

Kommentarer
Postat av: Lisa

jättebra :D

2012-05-08 @ 16:33:54
Postat av: Anonym

Super bra !

2012-05-08 @ 19:47:35
Postat av: jessica

Megabra , förresten meeeeeeeeeer :D ! <3

2012-05-09 @ 19:58:50
Postat av: Elin

jättebraa! Skriv gärna mer och oftare :D

2012-05-10 @ 18:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0