Life As I Know - Del 27

Förra delen:
Maten som Niall hade fixat var otroligt god, även om det var Tacos... Efter maten så kollade vi på en film och gick sedan och lade oss för att sova..
Jag lade mitt huvud på Niall's axel och han lade sina armar runt om mig.. Jag kunde inte vara lyckligare, fast jag hade ändå en liten missnöjd känsla inom mig..
Niall skulle snart åka bort och vi skulle inte träffas på evigheter, jag skulle också börja skolan..
Men tillslut lyckades jag skaka bort tankarna och somna..



Jag vaknade upp nästa dag med ett leende på läpparna, jag rullade runt och förväntade mig att se Niall ligga där sovandes, men jag hade fel..
Jag reste mig upp och gick ut i varddagsrummet, tomt där med.. Men på bordet låg det en liten lapp, jag tog upp den och läste..


"Good Morning Babe!
You better be ready 12.00.. Cause then it will be a taxi outside picking u up! ;)
I think u gonna love this surprise!
Love U my princess..
xx Niall"


Jag log för mig själv och slängde en blick mot klockan.. Shit, det var bara en halvtimme kvar tills taxin skulle komma.
Jag sprang in i badrummet och tog en snabb dusch, fixade mig och drog sedan på mig kläder.. Efter det sprang jag ut i hallen och drog på mig mina converse och tog tag i min mobil, jag låste upp den och kollade klockan... Det var ungefär 5 minuter kvar tills taxin stod där nere så jag sprang med raska steg ner för trappan och ut i solskenet..
_______________

Taxin stannade vid en stor port som såg ut att vara bakingången till nått.. Jag klev ut och räkte fram pengar till taxichaffören, men han bara skakade på huvudet och sa att det redan var betalat. Sedan räkte han över ännu en lapp och åkte iväg.
Jag log lite och öppnade upp lappen.

"Hi again Babe!
So now you're here..! And you probably wondering where you are, Right? ;)
Well go inside and look!
Love U!
xx Niall"


Jag vek ihop lappen och lade den i min ficka, sedan drog jag tag i den stora plåtdörren.. Den öppnades långsamt och väl där inne kom jag fram till en stor nöjespark..
En bit bort stog en man som höll i fem röda rosor och ännu en lapp, jag misstänkte att det var ett till av Niall's verk så jag gick fram till honom.
"Excuse me.." Sa jag och log mot honom..
"Are you Alice?" Frågade han och jag nickade.. Han räkte fram roserna och lappen, sedan gick han iväg.
Jag log även denna gången, tänk att han gjort nått så gulligt som det här bara för mig..

"Hi again.. Hahah!
Well now you're here! Meet me at the entrence?
Love U!"


Jag började springa mot entren, jag rundade det sista hörnet och där stod han.. Han log när han såg mig och började jogga fram mot mig..
Jag hoppade upp i hans famn och vi kramade om varandra...
"Thank you soo much Niall! I love you!" Sa jag och kollade på honom..
"I love you too babe!" Sa han och gav mig en mjuk kyss..
"And I brought another gift for you.." Sa han och log lurigt mot mig..
"Oh.. What is it?" Sa jag och skrattade nervöst..
"You can come!" Ropade Niall och fram kom killarna springandes..
"For real?" Sa jag och log av glädje.. "Can I keep them?!"
"Hahah no way Harry is mine!" Sa Louis och alla skrattade lite..
"Well shall we go?" Sa Zayn och kollade på oss alla..
"Yeah Buddie!" Sa Niall och vi skrattade alla igen, jag tog tag i Niall's hand och vi började gå inåt i parken..
_______________

Vi satt alla i bilen påväg hemåt, jag och killarna var helt utmattade.. Vi hade haft extremt kul, skrattat och åkt nästan alla karuseller tillsammans..
Det hade vart den bästa dagen på länge, att få spenadera en hel dag med dem jag älskar mest..
Men om cirka 2 timmar skulle de åka iväg till USA och jag skulle inte få se dem på 2 hela månader.. Jag ville bara börja gråta vid tanken på det..
Men de hade inget val, och de ville göra det för alla fansen med.. Planen var att i 1,5 månader ha konserter där och i en halv månad skulle de spela in lite låtar..
_______________

Niall tog tag i min hand och drog mig igenom den stora massan av fans, vi gick en lång stund innan vi kom in till väntrummet där inga fans var..
Jag hade på mig solglasögon för att dölja mina tårar om de skulle råka komma..
"Don't be soo sad.." Sa Niall och kysste mig på pannan..
"But I'm going to miss you so much.." Viskade jag och kände hur det stack av smärta i hjärtat..
"I'm going to miss you too.. So so much.." Sa han och tog tag i mina händer..
"I love you.." Sa jag och kysste honom på munnen..
"I love you too.." Sa Niall efter att vi avslutat kyssen..
"Time to go now lads!" Ropade Paul och drog med sitt handbagage bort till gången som ledde mot flygplanet..
Jag kramade om alla killarna och såg de försvinna iväg, Niall gick fram till mig och kysste mig en sista gång innan han också var tvungen att gå iväg..
Jag vinkade efter dem och kände hur mina tårar rann ner för mina kinder, jag torkade bort dem men lika snabbt blev mina kinder blöta igen..
En vakt eskorterade mig ut till en taxi, påvägen dit gick jag med huvudet böjt neråt och försökte undvika all ögonkontakt med fansen som fortfarande stod kvar..
Jag hoppade in i taxin och åkte hem till Niall's lägenhet igen.. Det skulle kännas så tomt utan honom här nu..

Vad tycks? Sluta inte kommentera för det får mig att bli så peppad att skriva mer! :D Kommentera?

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEEER!! :D

2012-05-10 @ 21:08:25
Postat av: alice

Skriiiiiiv mer, så grymt bra :D

2012-05-10 @ 21:16:04
Postat av: felicia

Mera Alicia! :o :D :D

2012-05-10 @ 21:34:18
Postat av: Lisa

meeraaaaaaa!

2012-05-10 @ 21:34:35
Postat av: Frida

Meeeerrrrr!!!!

Du måste börja skriva oftare!!!

2012-05-10 @ 22:41:26
Postat av: jessica :)

snälla börja skriv oftare din novell e grym !! <3

2012-05-11 @ 08:26:38
Postat av: Elin

MEER! så braaa!

Men du måste skriva oftare :D

2012-05-11 @ 18:38:58
Postat av: tebbi

awesome :) mera!

2012-05-11 @ 20:48:15
URL: http://tebbi.blogg.se/
Postat av: lova

Ååh, vad bra.

Meer. :D

2012-05-13 @ 20:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0