Words I Never Said.. - Del 12

"Deal, little blond irishman!" Sa jag och han skrattade högt..
Nu skulle jag allt visa Niall att han hade fel, och jag menar vad kunde gå fel? När hon blir kär i mig och sedan erkänner det kommer jag bara säga att jag inte har samma känslor, sedan kommer livet gå vidare och vi alla kommer leva lyckliga!
"Hey Harry!" Sa en bekant röst bakom mig, jag snurrade runt på barstolen och mötte Caylie's turkos, gröna ögon.. Gud så vacker hon var.. Nej, vafan var det jag just tänkte?!

  
 

Jag tog mod åt mig och gick fram till Harry som satt brevid Niall och snackade, det var nu eller aldrig Cay! Nu eller aldrig..
"Hey Harry!" Sa jag och figuren framför mig snurrade runt på barstolen, hans blick mötte min och fastnade där.
Hans ögon var fastklistrade på mina, jag kunde inte undgå att beundra hur vackra dem var, den gröna färgen passade honom perfekt..
"And they've become statues!" Skrek Niall och dunkade Harry i ryggen med sin hand, sedan brast han ut i skratt. Jag började också skratta, antagligen var det alkoholen som påverkade en aning.
"I've not.." mumlade Harry nästan ohörbart då musiken fortfarande spelades högt.
"You have though!" Sa Niall och jag nickade instämande.
"Either way.. Do you wanna have a drink?" Frågade Harry och gav mig ett flörtigt leende, jag fnissade lite, allt för att försöka flörta tillbaka - det var dags att sätta igång spelet.
"No I should be getting home soon, the clock is like 12 soon and.. yeah!" Sa jag och Harry kollade förvirrat på mig. "What?"
"The clock isn't 12! Caylie it's way past 2 in the morning!" Sa Harry och jag stelnade till, vad var det han just sa?..
"What did you just say?" Frågar jag och fumlar efter mobilen som ligger i min klutch.
"It's -" börjar Harry men han hinner inte fortsätta. "FUCK!" Brister jag ut och skyndar mig ut mot dörren.
Fuck, fuck, fuck, fuck, fuck.. April kommer så döda mig.. Hur kunde tiden gå såhär snabbt?!
"Caylie wait! Hold up!" Ropar Harry efter mig, jag fortsätter ut genom dörren innan jag stannar och vänder mig om, ut genom dörren kommer Harry.
"Why did you run away?" Frågar han  och tar stöd mot lyktstolpe.
"I need to get home! Didn't you hear what April said before?" Säger jag och drar handen genom mitt hår.
"Oh yeah.. Now I remember.. Do you want a ride home?" Frågar Harry och jag skakar på huvudet.. "Why?"
"Harry, you're drunk! You can't drive!" Suckar jag och börjar gå hemåt.
"But I can call after a taxi!" Ropar han efter mig, jag stannar och suckar för att sedan vända mig om och gå tillbaka till honom.
"Yeah yeah.." Mumlar jag och han drar upp telefonen, efter ett kort samtal lägger han ner mobilen igen och vänder sig mot mig.
Han säger inget, men hans blick glider över min kropp..
"What?" Frågar jag och sätter händerna vid midjan, min blick fäst på honom.
"You're really fit!" Säger han och ler flörtigt mot mig, typiskt killar..
"Uhm.. Thank you, I guess.." mumlar jag och i perfekt timing så kommer taxin.
Harry går fram till bilen och öppnar upp ena dörren åt mig.
"Ladies first" Säger han och jag hoppar in i bilen, efter mig hoppar han in och ger chauffören en adress som jag inte känner igen.
"Wait aren't we going home to me?" Frågar jag förvirrat och han suckar.
"Sorry, I wasn't thinking.." mumlar han och låter mig säga min adress istället.
Efter en tyst biltur stannar taxin framför min port, jag hoppar hur bilen och tänker just smälla igen dörren då Harry tar tag i den och kliver ut.
"Shouldn't I at least get a goodbye kiss or something like that?" Frågar han och jag ler blygt.
"Sure!" Mumlar jag och kliver fram så att våra kroppar bara skiljs några centimeter. Jag stannar så en stund innan jag sakta lutar mig frammåt, i riktningen mot hans mun. Men jag vet mycket väl att jag ska placera kyssen precis brevid munnen, allt för att sätta min plan i verket, eller förföring som man annars kallar det.
Jag ser hur han spänner sig en aning, beredd på att få en kyss på munnen, men i precis sista stund vänder jag lite på huvudet och låter kyssen falla precis brevid hans läppar. Efter det vänder jag mig snabbt om och springer upp i trappen, det här skulle ju inte bli så svårt!


Hennes läppar närmade sig min mun och jag spände mig, hon skulle faktiskt kyssa mig på munnen! Längtan efter hennes läppar på mina blir större och jag vill egentligen bara ta tag i henne och pressa mina läppar på hennes, men jag var tvungen att spela det coolt.
Precis innan våra läppar möts vänder hon på huvudet och kysser mig precis brevid munnen, jag känner hur lusten väller över mig, detta var bara för mycket..
Precis innan jag kan ta tag i henne och kyssa henne på riktigt, så vänder hon sig om och springer upp genom porten, på mindre än några sekunder är hon borta..
Kanske var det alkoholen som var en pina, eller så började jag falla för tjejen som jag skulle få att bli kär i mig..
Jag vet inte var det var, men känslan av att vilja ha hennes läppar på mina ville inte försvinna.


"Hey mate! Did you see where Caylie went?" Frågar jag Niall samtidigt som jag slår mig ner brevid honom.
"Uhm.. Yeah I think Harry and she went home, if you know what I mean!" Säger han och gör en konstig min mot mig, jag fryser för ett ögonblick innan jag känner hur det börjar bubbla upp inom mig..
"I gotta go!" Säger jag och flyger upp från stolen, mina ben rör sig ut från klubben.
Jag ser en taxi stå vid sidan av vägen, antagligen ska den hämta upp någon annan men jag bryr mig inte, jag slår upp dörren och hoppar in i taxin! Chauffören vänder sig snabbt om och kollar förvånat på mig, jag svarar honom bara med våran adress och vänder sedan ansiktet mot fönstret.
Bilen börjar röra på sig och snart känner jag igen kvarteren som vi åker i, ett hus kvar nu bara, sedan stannar bilen upp. Jag räcker över pengar och bryr mig inte om att få tillbaka någon växel, allt jag vill veta är om Caylie är där uppe med Harry just nu..
"Hello?" Ropar jag när öppnat upp dörren till lägenheten, någon är hemma annars hade den fortfarande vart låst.
Jag går in i varddagsrummet och på soffan ligger en utslagen Harry, han är fortfarande påklädd och ingen Caylie verkar synas till. Jag pustar ut och går in på mitt eget rum, jag slänger mig på sängen utan att bry mig om något annat.. Just nu vill jag bara sova och glömma bort denna hemska kväll..

 
Kapitel 12! Da-da-da-daaam! Vad tycks? :)
Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Nellie ♥

MMMEERR!!
Älskar den c:

2012-11-26 @ 12:23:50
URL: http://nelliieiisholt.devote.se
Postat av: Frida

Hahah triangel drama :o
O SNART MSÅTE DU FFS BERÄÄTA HEMLISSSENNNN, SNELLLLAAAAAAAA?!

2012-11-26 @ 12:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0