Förklarning..

Hejsan!
 
Som ni kanske märkt har jag inte skrivit på över 2 månader nu, mitt i allt så tog det stopp utan en riktig anledning till varför.. Och det ber jag om ursäkt för, har inte tänkt så mycket på fanficen förrens nu, och tänkte att jag skulle förklara mig lite!
 
På sista tiden har det vart så mycket, mitt eget liv att ta hand om som ni kanske vet.. Jag ska snart välja gymnasium o pluggar på med allt, nyss haft 2 veckors prao och är rätt utmattad.. En massa annan skit har kommit där emellan också men det behöver vi inte prata om!
 
Nu iallafall efter 2 månaders vila känner jag att jag fått tillbaka suget o orken att börja skriva igen, men frågan nu är bara om ni vill att jag ska fortsätta med denna fanficen som aldrig blev klar?
 
Jag vill inte börja skriva igen och veta om att ingen läser den, skulle vara lite onödigt enligt mig!
 
Så min fråga till er, vill ni att jag fortsätter?!
 
Och förlåt än en gång för all denna väntan..
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia<3

klart vi vill!

2012-10-29 @ 09:31:56
URL: http://itsjustanovelblog.blogg.se
Postat av: yesh

Jaa fortsätt ! snälla!

2012-10-29 @ 10:10:04
URL: http://yesh.bloggplatsen.se
Postat av: Frida

Det är ingen fråga!! Du skaaaaaa fortsätta!!!!!!!!:D

2012-10-29 @ 10:28:24
Postat av: amanda

Du är riktigt bra på att skriva det borde du veta! Jag har följt denna bloggen länge och kommenterat, bytt namn lite då och då. Fast just nu heter jag amanda ;) jag tycker att du ska tänka över saken! Hinner du med skolan och nya gymnasiet om du fortsätter att skriva? Eller tvärtom? Vad som är bäst för dig vet du längst in i ditt hjärta! Vi bestämmer inte vad du ska göra i livet! Lycka till ;) // den anonyma amanda

2012-10-29 @ 22:41:42
URL: http://rocknos.wordpress.com
Postat av: Elin

Självklart att vi vill att du ska fortsätta!!! :D

2012-10-30 @ 23:37:49
Postat av: tebbi

fortsätt :) snälla

2012-11-01 @ 19:56:06
URL: http://tebbi.blogg.se
Postat av: Louise

FORTSÄTT !

2012-11-02 @ 17:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0