Words I Never Said.. - Uppehåll!

Hellu!
 
Ja, jag vet att jag inte skrivit på typ en månad och jag ber om ursäkt! Men ja ville bara skriva att denna fanficen ska ha uppehåll för stunden! Nu börjar mina nationella prov komma och det måste gå i första hand! Och sedan så har jag ingen mer insperation och inga fler idéer till att skriva denna! Så antagligen kommer jag avsluta denna och börja på en ny.. Har 2st fanfics som jag börjat skriva som dokument, men inte lagt ut ännu - så det kommer komma små prologer på dem så ni får kommentera om ni vill läsa! :)
 
Ha det bra!
 
GRATTIS TILL HARRY MED!!

Kommentarer
Postat av: Frida

MEN ALICIAAAAAAAAAAAA
DÅ FÅR DU BWRÄTTA SÖUTET FÖR MIG I SKOÖAN DÅÅÅÅ

2013-02-01 @ 23:42:10
Postat av: Frida

Fin stavning de blev...

2013-02-01 @ 23:42:23
Postat av: hilma

HaLLÅÅÅÅ???! jag vill ha kapitel!! har väntat i år!!x

2013-11-15 @ 20:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0